Très bien
L’habitabilité est bien pensée. Tout le monde tient debout. La séparation des deux chambre est amovible ce qui peut être pratique pour des enfants qui dorment à côté. Gonflage aisé et robuste.
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
L’habitabilité est bien pensée. Tout le monde tient debout. La séparation des deux chambre est amovible ce qui peut être pratique pour des enfants qui dorment à côté. Gonflage aisé et robuste.
spaziosa, comoda per 4 persone è ottima, montarla da soli è un po' impegnativa, ma ci si riesce, in due è meglio
Goede tent, snel op te zetten en slechts 1 tas. Verbeterpunten mijn inziens: voordeur kan maar aan een kant open waardoor er na een tijdje een modderpoel vormt. Verder zit de binnentent achter in de hoek maar deels vast aan de buitentent. Hierdoor lig je al snel met je hoofd/ gezicht tegen het tentdoek als Nederlander van gemiddelde lengte.
wir konnten dieses Zelt in Spanien testen. da ich wusste, worauf ich mich da einlassen, habe ich dieses Produkt auf Herz und Nieren getestet. ich bin sehr beeindruckt, wieviel platz man drinnen hat. da ich eine Nähmaschine besitze, habe ich einige Modifikationen getätigt. damit der front auch wirklich komplett offen bleiben kann, bis wir uns
Excellent produit
Super neues Home to go, wir sind sehr fasziniert von dem Zelt, dem Staudamm und vor allem nicht vom Tageslicht geweckt zu werden. War eine super Investition für die ganze Familie.
Tente résistante aux vents
De eerste keer opzetten was even wat uitzoekwerk, maar als de tent eenmaal staat is het top. Het afbreken kost ook maar 5-10 minuten. Het regende bij ons flink, waardoor er een mega regenplas voor onze tent stond, maar in de tent is alles droog gebleven.
super
We zijn ontzettend blij met deze tent. We zijn overgestapt op de 5.2 vanaf de 4.1 omdat we deze met z'n tweetjes niet ruim genoeg vonden bij slecht weer (wat we nogal vaak hebben op vakantie). Nu met deze 5.2 hebben we daar totaal geen last meer van. We hebben een kookaanrecht, een prullenbak, koelbox, een tafel van 100cm en twee campingstoelen in