KURULUM ÇOK BASIT VE GENİŞ
Ürünü yazdan beri kullanıyoruz 4 kişilik bir aileyiz ,kurulum ve genişlik bakımından çok rahatız tek başıma dahi kurabiliyorum , çok sıcaklarda güneş altında kurmamanız daha iyi olur her ne kadar f/b özelliğide olsa içerisi sıcak oluyor. Pollü veya şişme çadır arasında kalanlar kesinlikle şişme.
- Facilidad montaje / desmontaje
- Relación calidad-precio
- Reducción del calor
