uzun süre ayakta beklemek zoru...
uzun süre ayakta beklemek zorunda kaldığım için tercih etmiştim, çok memnun kaldım. artık topuklarım ağrımıyor. jel yapısı dolayısıyla toz topluyor, onun dışında çok kullanışlı bir ürün.
- Comodidad
- Amortiguación
- Facilidad de uso
- Relación calidad-precio
- Diseño
