7 yaşındaki oğlum için aldık.M...
7 yaşındaki oğlum için aldık.
Mağazada farklı modeller denedi, en konforlusu bize göre bu scooter oldu.. Yumuşak,sessiz bir sürüşü var.Katlanma ve denge mekanizması tasarımı çok iyi.
- Calidad de deslizamiento
- Facilidad de uso
- Control de frenado
- Relación calidad-precio
- Diseño
