Masque apnée
Masque que je me sers en sauvetage avec tuba Nickel, le petit volume permet de le vider rapidement si besoin. Vraiment un bon produit
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Masque que je me sers en sauvetage avec tuba Nickel, le petit volume permet de le vider rapidement si besoin. Vraiment un bon produit
fonctionne bien juste un manque d'etanchéité a cause de la barbe
Bon produit
Ürün fena değil ama fiyat çok pahalı oğlum istiyor diye aldım.Performansa göre bu fiyat fazla.Ama ürün iyi.
Masque agréable à mettre mais impossible à utiliser car la buée est constante il faut à chaque fois mettre de l’eau a l’intérieur.
Bonjour Marc,
Je vous remercie d'avoir laissé votre avis sur le masque SPF 900.
Je ne sais pas si vous avez vu le balisage mis en rayon mais il faut impérativement nettoyer son masque avant la première utilisation.
C'est valable pour 100% des…
Maskenin Eksi Yönlerini şöyle sıralayayım. 1- Kayış mekanizması stabil değil tırnakları suyun içinde bazen gevşiyor. 2- Bütün maske camları buğu yapar bunun çözümü tükürük yada camı yakmaktır. İkisini de yapmama rağmen yine çok buğulanıyor. Maskeyi yüzünüzden çıkarıp kenara koyup yine suya girecekseniz yine tükürmeniz şart başka çözümü yok. 3-
Maschere buone, e comode
Dalış maskesini internetten şekline bakarak değil, bir decathlon mağazasına gidip yüzüne oturanı deneyerek almanızı tavsiye ederim. Bu maskeyi mağazada kuru denediğimde gayet iyi oturmuştu, denizdeyken ilk başta nedense aynı şekilde oturmadı ama bir kaç mikro ayardan sonra hiç su almadan devam ettim. Silikonu oldukça yumuşak, ayar tokaları endüstri
Ürün bedeni çok küçük çocuk maskesi gibi yüzü tutmasına rağmen su alıyor ve çok buhar yapıyor eski gözlüğüme bulaşık deterjanı yapıp saatlerce yüzebiliyordum bu gözlük bir iki temizlemeden sonra buhar yapmaya başlıyor kesinlikle tavsiye etmem
Merhaba,
Su altı avcılığı için tasarlanmış olan ürünümüzle ilgili deneyimini bizimle paylaştığın için teşekkür ederim.
Yaşadığın olumsuz deneyim adına da üzgün olduğumu belirtmek isterim.
Bu ürün, iç hacmi azaltılmıştır, maskenin iç hacminin düşük olması…
Kada sam kupovao masku, iznad nje je stajao natpis koji ističe svojstvo protiv magljenja. U vodi, maska se zamagli u roku od 10 sekundi, bez obzira na pripremu. Ne bih je preporučio za podvodni ribolov niti za rekreativno ronjenje na plaži.
Poštovani Luka,
zahvaljujemo Vam na recenziji za naš proizvod. Vrlo nam je žao što niste u potpunosti zadovoljni našim proizvodom.
Budite slobodni doći u Vama najbližu poslovnicu te uz pomoć kolega odabrati odgovarajući prsluk za plivanje. :)
Vaše…