Dikişi söküldü
Sıcak tutuşu, duruşu ve rahatlığı iyi. Ancak henüz birkaç kez giydikten sonra kolundaki şerit söküldü. Dikişleri kötü olabilir.
- Calor
- Transpirabilidad
- Suavidad
- Relación calidad-precio
- Diseño
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Sıcak tutuşu, duruşu ve rahatlığı iyi. Ancak henüz birkaç kez giydikten sonra kolundaki şerit söküldü. Dikişleri kötü olabilir.
MUITO CONFORTÁVEL
Jolie polaire avec un coloris sympa, des poches zippées très pratiques dommage que sa douceur ne dure pas dès le premier lavage.
Çok rahat ve güzel...
Güzel incecik ancak sıcak tutuyor
Sıcacık tutuyor, çok begendim
kalın bir polari sıcacık tutuyor, yumuşak, decathlondaki diğer gri polara göre daha kalın
polecam
Très bon produit .