Manteau très chaud et…
Manteau très chaud et confortable....
- Calor
- Impermeabilidad
- Relación calidad-precio
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Manteau très chaud et confortable....
Articolo di buona fattura e buona vestibilità.
veste chaude et confortable que j'utilise aussi bien pour la ville que pour la montagne
très bien
Foarte mulțumită de produse!
Foarte misto
Ma fille l'adore
Hediye edilecek bir ürün
Ürünü 3-4 ay önce internet üzerinden almıştım. Havalar daha tam soğumadığı için eşim halen kullanmadı. Ürün tok ve kaliteli görünüyor. Ürünü 900 TL ye almıştım. Şuan 3250 TL olması beni çok şaşırttı. Genelde bir ürün aldığımdan sonra fiyatı düşerdi buda bende sinir yapardı ama şuan tam tersi olması beni sevindirdi. Ürünü kullandıktan sonra tekrar
Ürün çok güzel,sıcak tutuyor,tavsiye ediyorum