Renk çok hoş,kesimi güzel,çok ...
Renk çok hoş,kesimi güzel,çok hafif
- Protección solar
- Rapidez de secado
- Ligereza
- Relación calidad-precio
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Renk çok hoş,kesimi güzel,çok hafif
ürün harika,çok hafif,kesimi güzel,tam bedeninizi almanız lazım
Tee shirt très léger et confortable pour réaliser tt les pêches.
L beden giyiyorum ve beden tam uydu. Güzel güneş korumalı kumaşı var. Güneşten korunmak için ideal duruyor.
Güzel kaliteli
çok kaliteli
3 rengini de aldım çok iyi
Nice
Multumit de achizitie dupa folosire intensa o saptamana.
Üzerinizde yok gibi, harika bir ürün, kapüşon kısmınin da kalıbı güzel, burnunuza kadar inmiyor ama alını kapatıyor. Çamaşır ve Kurutma makinesi sonrasında çekme olmadı bende.