Çok konforsuz
Giydikten kısa süre sonra ayak bileklerinin arka kısmında ağrı yapmaya başlıyor, işten eve döndüğümde ayağımın o kısımlarında tahriş / kan toplanması görüyorum. Bir süre sonra ayakkabı esner dedim ama nafile. Aşil tendonunun olduğu bölgede batma ve ağrı yapıyor. Her adım işkence! Ayakkabıyı üretenler hiç giymediler mi anlamadım. Çöpe atacağım
- Calor
- Impermeabilidad
- Adherencia
- Relación calidad-precio
- Diseño
