Très bon produit mais béquille...
Très bon produit mais béquille fragile.
- Confort
- Facilidad de uso
- Seguridad de la bici
- Relación calidad-precio
- Preparación (montaje, ajuste, puesta a punto)
- Diseño
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Très bon produit mais béquille fragile.
Pratica e maneggevole
Beau design semble solide, facile à utiliser, mais un peu lourd dans les villes où il y a beaucoup de reliefs, parfait sur le plat. Préparation pas au top, selle qui tourne, frein qui grince et mal réglé.
Fiets gekocht voor tienerdochter die naar middelbaar gaat en meer de fiets gebruikt. Eerste maanden ok, binnen de 6 maanden terug gegaan voor een gratis onderhoud, zit erbij als je fiets koopt. Nu 14 maanden later moeten we teruggaan om de remleiding afgebroken is en omdat draad van de versnelling helemaal versnipperd is.
Ondertussen zelf al 2x
3 jaar geleden gekocht voor mijn dochter en zeker de geld waard. Dochter fietst elke dag naar school mee. Geen lekke band ooit in 3 jaar. Versnellingen doen perfect. Ketting nooit eraf. MAAR... ook fiets is altijd goed verzorgd en door mijzelf goed onderhouden en afgesteld (ben zelf hobbymatig fietsenmaker). Geen 5 sterren vanwege de minpunt -
En raison de la bonne qualité et du prix raisonnable, nous avons acheté quatre fois le même vélo. - Chic, pratique, robuste - tout ce que l'on attend d'un vélo pour la ville. Et surtout facile à assembler.
Bicicletta eccezionale per gite fuori porta con un bambino di un anno
Vélo très jolie mais de mauvaise qualité. Les roues ne cessent de se dégonfler!
Achat pour ma fille, elle apprécie la qualité du vélo très maniable.
Ottimo prodotto