Echt een slechte kwaliteit, zi...
Echt een slechte kwaliteit, ziet er leuk uit maar is niet stevig
- Confort
- Facilidad de uso
- Seguridad de la bici
- Relación calidad-precio
- Preparación (montaje, ajuste, puesta a punto)
- Diseño
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Echt een slechte kwaliteit, ziet er leuk uit maar is niet stevig
Op de dynamo na niets op de fiets aan te merken. Fiets nog als een zonnetje na 1 jaar.
This bike has a defective pedal from day 1. I took it to the repairing service of Decathlon and they claimed they "fixed it". But two days later, the problem was back. They cannot fix it and they don't offer any practical solution but to return the bike. That's not an option, as I need the bike. They should be able to repair a defective pedal. I'm
Vraag om verzending met fietsmontage. Vreselijk, er zat een losse schroef op het stuur, toen ik dat zelf probeerde te repareren lukte het niet, toch besloten ze het op te sturen, geweldig.
Magnifique vélo de ville
Sim , estou muito satisfeita com a bicicleta é muito bonita para andar na cidade é muito boa muito confortável.
Imala sam bicikli koji se pokidao, mama mi je za rođendan kupila danas ovaj... Ja sam prezadovoljna... Jako.. Odličan je... I tako lijepo se voziti...
muito bom e confortavel
Tout est parfait !
Fiets is afgeleverd met speling op de achteras. Deze is niet helemaal nagezien bij aflevering door de "techniekers". Remmen stonden ook niet uitgecenterd en sleepte tegen de velg.