Goed
Goed
- Confort
- Facilidad de uso
- Seguridad de la bici
- Relación calidad-precio
- Preparación (montaje, ajuste, puesta a punto)
- Diseño
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Goed
Ma fille est tres contente de ce vélo.
Parfait
Seul défaut:le frein gauche fait bruit intense
Primer uso y me ha parecido excelente.
Ik beveel dit product van harte aan voor het veilig vervoeren van een fiets. Dank u wel.
In couple of months there was tyre puncture and front wheel dismantled
na 3 maanden gebruikt te hebben is de ketting tijdens het fietsen gebroken. Decathlon geeft dan aan dat het geen garantie is en dat je deze zelf moet betalen. De kosten 28 euro. Slechte service vind ik dit. Verder geen klachten van de fiets.
Je suis absolument contente de mon vélo élops. De plus, mon mal de dos a disparu car je me tiens droite
Fiets in de winkel besteld, volgende dag op kunnen halen. Fiets met een medewerker nog even goed nagekeken.
Waren wat kleine dingen die afgesteld moesten worden. Medewerker heeft dit meteen gedaan. Super fijn!