No geral é uma boa bicicleta m...
No geral é uma boa bicicleta mas o banco é muito pequeno e duro.
- Relación calidad-precio
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
No geral é uma boa bicicleta mas o banco é muito pequeno e duro.
X new entry è ok
10/10.
Bisiklet sağlam ve dengeli. Kullanımı kolay ve sessiz. Selesi gerçekten çok rahatsız. 10. dakikadan sonra seleyi yine Decathlon'dan almış olduğum bir sele ile değiştirdim çok daha rahat oldu. İlk firsatta pedalları da değiştireceğim. Mevcut pedallar metal ve dişli normal spor ayakkabı ile kullanmak için bence çok uygun değil. Sele ve pedal dışında
La selle, c'est une horreur... Le bruit des pédales réveille tout l'immeuble, j'exagère à peine. Pour un vélo d'appartement, je vous conseille de mettre un peu plus cher dans un vélo de meilleure qualité.
It’s really noisy, can’t use at night.
Rower bardzo stabilny, łatwo można dopasować ustawienie dla różnych osób
J'ai inversé le guidon pour le rapprocher de la selle et diminuer ainsi l'inclinaison du dos.
Roda de Inercia muito boa, regulação por calço permite fazer varias intensidades de exercícios, muito estável, mesmo com uma pessoa a pedalar em pe.
Kurulum , kargo ve destek sistemi ne kadar iyi olsada ürün zincir sistemi kullanıyor ve bu yüzden çok yüksek ses yapıyor. Alt katı rahatsız edicek türde bir ses ben detaylarda ürünün zincir kullandığı detayını bulamadım veya yoktu. Alıcak arkadaşlar belli bir fiyat farkı vererek kayış kullanan bir modelini almalarını tavsiye ediyorum.