Na enkele uren al stukken van afgebrokkeld
Geen kwaliteit, miskoop. Ik heb 2 ballen gekocht omdat we geen ballen meer hadden liggen thuis (alle ballen lagen bij de buren over de omheining). Na 3 uur spelen was er al een stuk van afgebrokkeld. Dat vind ik persoonlijk veeeeeeeeel te snel.
- Resistencia
- Inflado duradero
- Calidad de rebote
- Relación calidad-precio
- Diseño
