Skvelí stan pre celú rodinu. A...
Skvelí stan pre celú rodinu. Aj keď na prrnášanie trošku ťažká.
- Habitabilidad
- Facilidad montaje / desmontaje
- Reducción del calor
- Relación calidad-precio
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Skvelí stan pre celú rodinu. Aj keď na prrnášanie trošku ťažká.
Fantastica, comoda veloce da montare usata sia in montagna che al mare con pioggia vento sole e a prova di cani
Nejlepší stan, co jsme kdy měli. Už druhou sezónu a bez vad. Tlumí vedro, prostorný. Různé okna, větrací otvory, kapsy. Rychlé složitelný.
Jsme velmi spokojeni.
Wat we heel fijn vinden aan deze tent is dat het echt donker is in het slaapgedeelte. Er is muggengaas dus je kan het slaapgedeelte verluchten. Ideaal.
Je hebt verschillende kleine opbergvakjes en voldoende ruimte.
Het nadeel aan deze tent is dat je maar een heel klein luifeltje hebt, maar je kan dit wel apart bijkopen.
Wij zijn heel
J adore fait 2 ans quelle place magnifique en famille boulette
Super et facile à monter
Je suis contente de notre achat
5 fős családként, alkalmi megoldásnak választottuk a sátrat. 2025 nyarán Horvátországban került kipróbálásra, a hálófülkék 4 személy kényelmes fekvését biztosítják, az 5. személy az elősátor részben volt. 3 éjszaka özönvízszerű eső volt, erős széllel. 1 csepp eső sem jutott be a sátorba... Felállítása könnyű volt, viszont az elcsomagolás az említet
In totaal 15 dagen gebruikt en er loopt al een buis leeg waardoor er elke 3 uur bijgepompt moet worden, anders stort de voortent in.
Advies van klantenservice is om naar Dichtstbijzijnde decathlon te komen. (1600 km verderop (hamburg)
Ik zou nooit meer voor een opblaastent kiezen.
Avoid at all costs. The website states the tent is good up to 60km an hour winds. I have attempted to use this in just over 30km and the inflatable poles cave in. The tent is simply dangerous.
Super fajnie się rozkłada