kalite
çok kaliteli tek sıkıntı bilek kısımlarının cırt cırtlı olması biraz rahatsız ediyor atkıya filan yapışabiliyor
- Calor
- Impermeabilidad
- Limita la entrada de la nieve
- Relación calidad-precio
- Diseño
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
çok kaliteli tek sıkıntı bilek kısımlarının cırt cırtlı olması biraz rahatsız ediyor atkıya filan yapışabiliyor
Nagyon jó vastag! Remélem hogy a téli időszakban is jól beválik!
Örülök hogy megvásároltam!
J'adore confortable
Wszystko ok
Chegou antes do prazo, e em perfeitas condições de embalagem. Ela realmente é muito linda. Parece que te abraça.
Vou testar no frio.
Comprei pra minha filha de 14 anos, vamos pro inverno europeu em dezembro e ficou perfeito, super quentinho, impermeável e acredito que irei comprar um pra mim tb 🌸
hayatımda bu kadar sıcak tutan bir mont giymedim. Kar su kesinlikle geçirmez. Dikiş yerlerinden geçirebilir diyor ama ordan bile geçirmiyor.
Boa qualidade!
Eşim severek kullanıyor. Çok sıcak tutuyor ve her yerini koruyor. Keşke erkeklere göre de yapılsa kendime alsam
Kullanışlı bir mont sıcak tutuyor