Todas las opiniones
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
kupiłam wnukowi jest bardzo z...
kupiłam wnukowi jest bardzo zadowolony
- Calor
- Impermeabilidad
- Adherencia
- Relación calidad-precio
super buty
super buty
Excellente chaussure
Utilisée en Suède pendant une semaine par des températures entre +2 et -7 avec rando en raquette : pas eu froid et chaussure complétement étanche. De plus elles sont confortables
- Calor
- Impermeabilidad
- Adherencia
- Relación calidad-precio
- Diseño
dostačující, moc nepoužívané v...
dostačující, moc nepoužívané v našich podmínkách
- Calor
- Impermeabilidad
- Adherencia
- Relación calidad-precio
- Diseño
Buty QUECHUA MH500 Mid
Buty są po prostu super, warte każdej wydanej złotówki. Miniona zima była prawdziwa i były warunki do sprawdzenia jakości użytkowej tego obuwia. Ciepło, sucho i komfortowo podczas marszu. Niczego więcej nie potrzeba. Poza tym łatwe w utrzymaniu. Polecam :)))))))
- Calor
- Impermeabilidad
- Adherencia
- Relación calidad-precio
- Diseño
cele mai nasoale ghete.In două...
cele mai nasoale ghete.In două luni au crăpat la cusături.s-au decojit.intra apa in ele
- Relación calidad-precio
Respuesta del vendedor
Salutare, Nae Nicolae,
Îți mulțumim pentru feedback-ul transmis referitor la produsul Ghete Iarnă Călduroase Impermeabile Drumeţie MH500 până la -17°C Negru Bărbați. Ne pare sincer rău să aflăm că experiența ta cu acest model a fost una atât de neplăcută și că ghetele s-au deteriorat…
Îți mulțumim pentru feedback-ul transmis referitor la produsul Ghete Iarnă Călduroase Impermeabile Drumeţie MH500 până la -17°C Negru Bărbați. Ne pare sincer rău să aflăm că experiența ta cu acest model a fost una atât de neplăcută și că ghetele s-au deteriorat…
Zdają egzamin przy niższej tem...
Zdają egzamin przy niższej temperaturze poniżej zera tak mniej więcej w ruchu do 10ciu. wodoodporność też ok. Ale ogólnie nie wygodne strasznie i kują w kostki
- Calor
- Impermeabilidad
- Adherencia
- Relación calidad-precio
Bonne chaussure d'hiver (et de...
Bonne chaussure d'hiver (et de mi-saison) utilisée au quotidien et pour mes déplacements en moto. Un peu étroite. A ne pas trop lacé serrer, hors marche, sinon le dessus du pied est vite comprimé.
- Calor
- Impermeabilidad
- Adherencia
- Relación calidad-precio
- Diseño
