Super kolo
Super kolo
Los comentarios y valoraciones ayudan a los clientes a conocer más sobre nuestros productos, servicios o experiencias.
Todas las reseñas son moderadas antes de ser publicadas. Por defecto, las reseñas más recientes se muestran primero.
Super kolo
Test sur 600km sentier et rando (pass-porte) En remplace Canyon neuron 6.0
Les plus:
Vtt enduro donc moins dynamique mais très confortable et maniable .Excellente motricité et sécurisant en descente et saut (enduro et bike parc) freinage endurant à la chauffe .
Bonne position de pilotage cintre large et gripp correct mais juste en
Génial 🤩
all good
Great value for your money compared to other big brands. Big name performance components (Sram DB8 and NX, RockShox 160mm front and 150mm rear) on a reliable and guarantee backed frame from Rockrider! Its a perfect option for someone like myself looking for a do it all MTB (enduro). I was shopping for similar bike whit same components and
Hello Andrew,
Thank you for taking the time to rate this product! We are delighted that you enjoyed the overall experience with your 29" All Mountain Bike - Feel 700 LT Aluminum Frame.
Your feedback is very valuable to us and will help improve our future…
Il est vraiment beau , solide, confortable , freinage rapide , la couleur permet de rester plus propre que d'autre à chaque sorties , decathlon à augny m'as vraiment conseillé me vtt à ma recherche.. rapport qualité irréprochable.
Uma verdadeira féra que não pode estar fechada numa garagem. É incrível como se conduz no mato. Top
Bisiklet deli dehşet esniyor çok rahat türkiyedeki bazı zorlu parkurlarda kullandım baya iyi iş çıkardı maşanın bacağının 35 mm ve compression ayarı olması beni çok tatmin etti vites ve fren setleri fiyatına göre yeterli bundan önce de 6 tane daha rr ım vardı bu 7. Oldu çok memnunum
zorlu dağ parkurlarında test etme fırsatı buldum kaynak noktaları güven vermiyor çok ince ayrıca kadro açısı çok kötü buna 90k vereceğinize gidin 55k ya lapierre zesty serisinden birşey alın çok daha mutlu olursunuz...
Merhaba, değerli geri bildiriminiz için çok teşekkür ederiz. Zorlu dağ parkurlarındaki deneyimlerinizi bizimle paylaşmanız bizim için çok değerli. Kaynak noktaları ve kadro açısı konusundaki yorumlarınızı dikkate alacağımızdan emin olabilirsiniz. Ürünlerimizi, sizin gibi deneyimli…
Öncelikle merhaba, dechatlon bisiklet serüvenim wipe 300 ile başladı daha sonra 530, 530 s ,540 , am50s(çatladı), ve en son feel 700 ile sürüyor. Bisiklet fiyatına göre çok çok iyi yani bu fiyata daha iyisini zor bulursunuz. Parçalarıda çok güzel özellikle frenleri ve amortisorleri. Dün sabah kurduk bugun sürüş yaptım. Sürüş gayette güzel geçti hiç