Talla 1: Undersize
Pes: 47,5 grams
Diàmetre exterior: 2,6 cm
Talla 2: Estàndard
Pes: 49,5 grams
Diàmetre exterior: 2,7 cm
Talla 3: Midsize
Pes: 53,5 grams
Diàmetre exterior: 2,9 cm
Longitud: 10 polzades = 25,4 cm
Material: Cautxú
MANS MIXTES
Si tens la pell de les mans mixta (és a dir, ni seca ni humida), pots triar un grip de cautxú polivalent. El seu component t'ofereix una bona adherència i té una textura lleugera per evacuar la suor en climes càlids i plujosos.
GARANTEIX UN BON RETORN D’INFORMACIÓ
Textura del grip ferma per a un retorn d'informació moderat.
El retorn d'informació és la capacitat del grip per transmetre la sensació d'impacte de la bola als dits del jugador.
ADEQUAT PER A TOT TIPUS DE CONDICIONS CLIMÀTIQUES
La textura del grip garanteix una bona adherència en tot tipus de condicions climàtiques.
HO SABIES?
Si vols conservar l'equilibri del teu pal (swingweight = repartiment de masses, sensació de pes al cap), et recomanem pesar l’empunyadura i conservar sensiblement el mateix pes abans de canviar-la.
Si afegeixes de 4 a 5 g a l'empunyadura, retires un punt de swingweight (per tant, perds la sensació de pes al cap) i inversament, si retires de 4 a 5 g a l'empunyadura, afegeixes un punt de swingweight.
COM HAS DE NETEJAR UN GRIP
Recomanem rentar les empunyadures un cop l'any.
Renta les empunyadures amb aigua i sabó i un raspall (tipus raspall per a ungles), esbandeix-les amb aigua neta i eixuga-les amb una tovallola.
ES VENEN PER UNITATS?
Et recomanem que conservis una homogeneïtat entre tots els pals i que tinguis els mateixos grips en tots els pals, excepte en el putter.