Molt lleugera i poc voluminosa, la FACILALO 200 es transporta amb facilitat. A causa de les seves propietats químiques, el polietilè és molt lleuger, sòlid, resistent als impactes i a l'abrasió.
ID 8327538
Venut i enviat per
60 dies per a la devolució de productes Decathlon i 30 dies per a productes de Marques Internacionals
Equip:
— 2 escalemeres de plàstic.
— Banc de polietilè.
— Anella d'amarratge.
— Rems desmuntables.
— Marcat.
— Ubicació per a escalemera per cinglar.
Informació:
— Fons pla lleugerament tipus catamarà.
— Construcció de casc simple rotomodelat.
— 2 passatgers: càrrega 150 kg (repartida)
CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES (2)
Dimensions:
- Longitud total: 1,99 m.
— Amplada total: 1,10 m.
— Buit: 0,31 m.
— Pes (embarcació buida): 18 kg.
TRUC: Pot ser que el banc sembli massa petit per fixar-lo a l'embarcació. Això vol dir que el polietilè s'ha destensat. Per aconseguir fixar el banc, només cal estrènyer les vores de la barca amb una corretja amb trinquet.
LA MARCA FUN YAK
Des de sempre, els professionals de la seguretat, els pescadors i els navegants aficionats confien totalment en les embarcacions Fun Yak per la seva robustesa i perquè són fàcils de manejar en les condicions més extremes.
— Un dissenyador i fabricant de vaixells francès des de fa gairebé 30 anys.
— Especialitzat en el polietilè rotomodelat.
FUN YAK garanteix qualitat, seguretat, resistència i durabilitat en tota la seva gamma.